Politica de garantie – BITS Service GSM IT Bucuresti
Politica de garantie

Despre Garanția pe viață pentru reparații.

Ce reparații au garanție pe viață?

 – Orice reparație cu piese originale.
 
 

Ce reparații NU au garanție pe viață?

– Inlocuirea acumulatorului (12 luni garanție)
– Reparațiile cu piese compatibile (6 luni garanție)
– Intervențiile software
– Curațarile
 

Garanția pe viață se plateste în plus?

Nu. Acesta este inclusă în prețul de lista al reparațiilor cu piese originale.*Preturile nu au crescut odată cu majorarea termenului de garanție.

Politica de Garanție

Garanția comercială reprezintă un angajament asumat de vânzator sau producător față de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare de reparare a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă.

Garanția oferită este pe viață pentru orice reparație excepând reparațiile cu piese compatibile, acumulatorii, interventiile software si curățările.
Garanția intră în vigoare din momentul ridicării produsului din Service sau Primirea acestuia prin curier și este atestată de catre Gertificatul de Garanție aferent intervenției unde sunt menționate detaliile dispozitivului și termenul de garanție în care se încadrează reparația.
 
 
Garanția oferită clientului încetează:
  • Atunci când se constată de către personal autorizat încercarea de modificare a proprietăților materialelor și componentelor din care este fabricat obiectul, dar și la schimbarea destinației specificate a obiectului.
  • Atunci dispozitivul a avut un contact cu lichide marcat de oxid in interiorul dispozitivuui sau senzorii de umididate activați.
  • S-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal neautorizat;
  • Numărul de serie al produsului (S/N – serial number, IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • Sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;
  • Produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condițîi neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variațîi mari de temperatura și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, etc;
  • Incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / măsurilor de securitate uitate sau pierdute.
  • Nu ne asumăm răspunderea pentru alte defecte ascunse sau nedeclarate.
Termenul de soluționare a Garanției.

Termenul de soluționare pentru produsele în garanție este de 15 zile calendaristice (cf normelor legale – legea 449/2003 actualizată)

În cazul